خرید کتاب الکترونیکی از فروشگاه ما با کم ترین هزینه

نشانم بده
0
5.00
(1 امتیاز)

آموزش صفر تا صد تایپ اسکریپت

لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پیش نیاز(های) دوره

درباره دوره

تایپ‌اسکریپت (TypeScript) به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی بر پایه جاوااسکریپت شناخته می‌شود که کاملا Open-Source است. این متن‌باز بودن به این معناست که شما هم می‌توانید در توسعه آن نقش داشته باشید. در دوره آموزش تایپ‌اسکریپت (TypeScript) ما سعی می‌کنیم روش کار با این زبان را قدم به قدم به شما آموزش دهیم.

تایپ‌اسکریپت (TypeScript) چیست؟

همانطور که در پاراگرف بالا به آن اشاره کرده‌ایم تایپ‌اسکریپت (TypeScript) به عنوان یک زبان متن‌باز بر پایه جاوااسکریپت شناخته ‌می‌شود که به ما این اجازه را می‌دهد تا با امکانات بیشتری کدهای جاوااسکریپتی خود را پیاده‌سازی کنیم.

برای مثال شما در تایپ‌اسکریپت می‌توانید Type متغیرها را دقیقا مشخص کنید. یا می‌توانید در بحث شئ‌گرای ساده‌تر دیزاین پترن‌های مختلف را ایجاد کنید.

چرا TypeScript؟

چرا زمانی که می‌توانید از خود جاوااسکریپت برای توسعه کدها استفاده کنید از TypeScript استفاده کنیم؟ مسئله در اینجا بر روی امکاناتی است که تایپ‌اسکریپت برای توسعه کدها در اختیارتان قرار میدهد. برای مثال مشخص کردن type اطلاعات در یک برنامه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. یا برای مثال بحث‌های پیشرفته‌تر در شی گرایی.

حال ما در دوره آموزش تایپ‌اسکریپت به عنوان یک زبان سعی کرده‌ایم که این زبان را به شکل کامل و قدم به قدم به شما آموزش دهیم.

چرا باید از تایپ‌اسکریپت استفاده کرد؟

درک مناسب از اینکه چرا باید از چیزی مثل تایپ‌اسکریپت استفاده کنید قطعا می‌تواند به شما در آموزش تایپ‌اسکریپت کمک بسیار زیادی کنید.

نوع‌بندی متغیرها : جاوااسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی به شکل Dynamic Type است و این به این معناست که شما در جاوااسکریپت نیاز به مشخص کردن Type متغیرها ندارید. اما مشخص نبود این type در کنار مزیتی که دارد. میتواند برای پروژه‌های بزرگ مشکلاتی به وجود بیاورد.

حال تایپ‌اسکریپت پشتیبانی خوبی از typeها کرده و قابلیت static type را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید در کدهای جاوااسکریپت خود نوع داده‌ای که یک متغییر می‌تواند دریافت کنند را دقیقا مشخص کنید. این موضوع می‌تواند باعث جلوگیری از باگ‌های شود که بخاطر عدم توجه به نوع داده متغییر به وجود می‌آیند.

دسترسی به قابلیت‌های جدید ECMAScript: تایپ‌اسکریپت امکان دسترسی به جدیدترین قابلیت‌های ECMAScript را می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد از این ویژگی‌ها در پروژه خود استفاده کنید و نیاز نیست اصلا نگران اجرا شدن آن‌ها در مرورگرها باشید چون کدهای تایپ‌اسکریپت در نهایت به نسخه‌ای از جاوااسکریپت تبدیل می ‌شود که قابلیت اجرا در مرورگرها را داشته باشند.

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • مباحث مقدماتی
  • مباحث پیشرفته
  • پروژه فروشگاهی

محتوای دوره

فصل اول
توضیح فصل اول در اینجا

فصل دوم
توضیح فصل دوم در اینجا

فصل سوم
توضیح فصل سوم

فصل چهارم
توضیح فصل چهارم

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

5.0
جمع 1 امتیاز
5
1 رتبه بندی
4
0 رتبه بندی
3
0 رتبه بندی
2
0 رتبه بندی
1
0 رتبه بندی
اب
2 سال قبل
این دوره با تدریس استاد عزیز بسیار فوق العاده است و حتما توصیه میکنم شرکت کنید
مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

آیا می‌خواهید اعلان‌های فشاری را برای تمام فعالیت‌های اصلی در محل دریافت کنید؟